Avainsana: sosiaalinen media

Brändäys sosiaalisessa mediassa –työpaja

Brändissä yhdistyy yrityksen oma viesti ja asiakkaiden maine. Hyvä brändi voi auttaa sinua esimerkiksi laskuttamaan kilpailijaa enemmän menettämättä asiakkaita: asiakkaasi tietävät, että sinun palvelusi ovat hintansa veroisia, arvosi ja tarinasi puhuttelevat heitä, ja siksi he ovat valmiita maksamaan enemmän. Tässä maksuttomassa työpajassa perehdymme siihen, kuinka sosiaalista mediaa voidaan hyödyntää henkilön ja yrityksen brändin luomiseen. Työpaja […]

Sosiaalisen median perusteet –työpaja

Haluaisitko hyödyntää sosiaalista mediaa markkinoinnissa? Maksuton Sosiaalisen median perusteet –työpaja antaa sinulle tähän hyvän pohjan. Työpaja koostuu asiantuntijaluennosta (noin 2 h) ja työpajaosuudesta, jossa osallistujat itse pohtivat aihetta (noin 2h). Pidämme välissä kahvitauon (hanke tarjoaa kahvit). Työpajan luento-osuudessa asiantuntija Johanna Janhonen (Piilotettu aarre) esittelee yleisimmät some-kanavat, käyttäjäryhmät ja kertoo, kuinka me suomalaiset käytämme somea. Lisäksi […]

Sosiaalisen median hyödyntäminen markkinoinnissa -työpaja Uuraisilla

Osaatko käyttää somea tehokkaasti markkinoinnissa? Saatko asiakkaasi sitoutumaan somen avulla? Joko olet hyödyntänyt somea tuotekehityksessä? Sosiaalista mediaa voidaan hyödyntää eri tavoitteisiin pääsemiseksi. Sen avulla voidaan esimerkiksi: – kehittää uusia tuotteita tai palveluja – lisätä tunnettuutta – sitouttaa asiakkaita – kasvattaa vuorovaikutusta – parantaa asiakaspalvelua Työpajan asiantuntijana toimii Sanna Virtanen (FlowHouse Oy). Ilmoittautuminen on sulkeutuu 9.5.2017.   […]

Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Takaisin ylös