Avainsana: digimarkkinointi

Brändäys sosiaalisessa mediassa –työpaja

Brändissä yhdistyy yrityksen oma viesti ja asiakkaiden maine. Hyvä brändi voi auttaa sinua esimerkiksi laskuttamaan kilpailijaa enemmän menettämättä asiakkaita: asiakkaasi tietävät, että sinun palvelusi ovat hintansa veroisia, arvosi ja tarinasi […]

Maksullinen Facebook-mainonta -työpaja

Yritys voi maksullisen Facebook-mainonnan avulla tavoittaa uusia asiakkaita. Kohdentamalla mainontaa tavoitat juuri oikeat asiakkaat. Työpaja koostuu asiantuntijaluennosta (noin 2 h) ja työpajaosuudesta, jossa osallistujat itse pohtivat aihetta (noin 2h). Pidämme […]

Sosiaalisen median perusteet –työpaja

Haluaisitko hyödyntää sosiaalista mediaa markkinoinnissa? Maksuton Sosiaalisen median perusteet –työpaja antaa sinulle tähän hyvän pohjan. Työpaja koostuu asiantuntijaluennosta (noin 2 h) ja työpajaosuudesta, jossa osallistujat itse pohtivat aihetta (noin 2h). […]

Verkkonäkyvyyden parantaminen -työpaja

Maksuttomasta työpajasta saat käytännön tietoa siitä, mitä pitää ottaa huomioon verkkosivuja tehdessä, mitä vaihtoehtoja niiden tekemiseen on olemassa ja millaiset ovat hyvät verkkosivut. Lisäksi opit, miten voit parantaa yrityksesi verkkonäkyvyyttä. […]

Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Takaisin ylös