Avainsana: digimarkkinointi

Brändäys sosiaalisessa mediassa –työpaja

Brändissä yhdistyy yrityksen oma viesti ja asiakkaiden maine. Hyvä brändi voi auttaa sinua esimerkiksi laskuttamaan kilpailijaa enemmän menettämättä asiakkaita: asiakkaasi tietävät, että sinun palvelusi ovat hintansa veroisia, arvosi ja tarinasi puhuttelevat heitä, ja siksi he ovat valmiita maksamaan enemmän. Tässä maksuttomassa työpajassa perehdymme siihen, kuinka sosiaalista mediaa voidaan hyödyntää henkilön ja yrityksen brändin luomiseen. Työpaja […]

Maksullinen Facebook-mainonta -työpaja

Yritys voi maksullisen Facebook-mainonnan avulla tavoittaa uusia asiakkaita. Kohdentamalla mainontaa tavoitat juuri oikeat asiakkaat. Työpaja koostuu asiantuntijaluennosta (noin 2 h) ja työpajaosuudesta, jossa osallistujat itse pohtivat aihetta (noin 2h). Pidämme välissä kahvitauon (hanke tarjoaa kahvit). Asiantuntija Sanna Virtanen (Flumenia Oy) kertoo, kuinka Faceboook mainoskampanja rakennetaan, millaisia erilaisia mainoksia voidaan tehdä, kuinka tavoitat oikeat asiakkaat, miten […]

Somesta iloa ja hyötyä markkinointiin osa 3

Koulutuksen sisältöön kuuluu mm. miksi ja miten somessa kannattaa näkyä käytännönläheistä sparrausta näkyvyyden lisäämiseen Facebookissa ja/tai Instagramissa vinkkejä ja käytännön harjoituksia (välitehtäviä omasta arjesta) sisällä ja ulkona omalla älykännykällä tarinallisten, sosiaalisessa mediassa julkaistavien valokuvien ottamiseen ja editointiin   Kolmen kerran koulutuskokonaisuuden hinta: 100 €/hlö. Hintaan sisältyy koulutus, koulutusmateriaalit, palauteet ja aamukahvit. Lounaat omakustanteiset. Kouluttajana alan […]

Sosiaalisen median perusteet –työpaja

Haluaisitko hyödyntää sosiaalista mediaa markkinoinnissa? Maksuton Sosiaalisen median perusteet –työpaja antaa sinulle tähän hyvän pohjan. Työpaja koostuu asiantuntijaluennosta (noin 2 h) ja työpajaosuudesta, jossa osallistujat itse pohtivat aihetta (noin 2h). Pidämme välissä kahvitauon (hanke tarjoaa kahvit). Työpajan luento-osuudessa asiantuntija Johanna Janhonen (Piilotettu aarre) esittelee yleisimmät some-kanavat, käyttäjäryhmät ja kertoo, kuinka me suomalaiset käytämme somea. Lisäksi […]

Verkkonäkyvyyden parantaminen -työpaja

Maksuttomasta työpajasta saat käytännön tietoa siitä, mitä pitää ottaa huomioon verkkosivuja tehdessä, mitä vaihtoehtoja niiden tekemiseen on olemassa ja millaiset ovat hyvät verkkosivut. Lisäksi opit, miten voit parantaa yrityksesi verkkonäkyvyyttä. Työpaja koostuu asiantuntijaluennosta (noin 2 h) ja työpajaosuudesta, jossa osallistujat itse pohtivat aihetta (noin 2h). Pidämme välissä kahvitauon (hanke tarjoaa kahvit). Asiantuntija Antti Leino (Zeeland) […]

Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Takaisin ylös