Avainsana: Digipolku

Brändäys sosiaalisessa mediassa –työpaja

Brändissä yhdistyy yrityksen oma viesti ja asiakkaiden maine. Hyvä brändi voi auttaa sinua esimerkiksi laskuttamaan kilpailijaa enemmän menettämättä asiakkaita: asiakkaasi tietävät, että sinun palvelusi ovat hintansa veroisia, arvosi ja tarinasi puhuttelevat heitä, ja siksi he ovat valmiita maksamaan enemmän. Tässä maksuttomassa työpajassa perehdymme siihen, kuinka sosiaalista mediaa voidaan hyödyntää henkilön ja yrityksen brändin luomiseen. Työpaja […]

Maksullinen Facebook-mainonta -työpaja

Yritys voi maksullisen Facebook-mainonnan avulla tavoittaa uusia asiakkaita. Kohdentamalla mainontaa tavoitat juuri oikeat asiakkaat. Työpaja koostuu asiantuntijaluennosta (noin 2 h) ja työpajaosuudesta, jossa osallistujat itse pohtivat aihetta (noin 2h). Pidämme välissä kahvitauon (hanke tarjoaa kahvit). Asiantuntija Sanna Virtanen (Flumenia Oy) kertoo, kuinka Faceboook mainoskampanja rakennetaan, millaisia erilaisia mainoksia voidaan tehdä, kuinka tavoitat oikeat asiakkaat, miten […]

3D-tulostus käytännössä

Haluatko tietää lisää 3D-tulostuksesta ja kokeilla 3D-mallin suunnittelua käytännössä? Tervetuloa tutustumaan 3D-tulostukseen! Maksuttomassa työpajassa asiantuntija Tero Tuovinen (Jyväskylän yliopisto) kertoo, mitä 3D-tulostus on ja miten se toimii, sekä esittelee esimerkkejä siitä, kuinka sitä voi käyttää. Työpajassa on esillä 3D-tulostettuja kappaleita ja 3D-tulostin, joihin osallistujat saavat tutustua. Päivän lopuksi työpajan osallistujat pääsevät kokeilemaan 3D-tulostamista käytännössä pienryhmissä, […]

Sosiaalisen median perusteet –työpaja

Haluaisitko hyödyntää sosiaalista mediaa markkinoinnissa? Maksuton Sosiaalisen median perusteet –työpaja antaa sinulle tähän hyvän pohjan. Työpaja koostuu asiantuntijaluennosta (noin 2 h) ja työpajaosuudesta, jossa osallistujat itse pohtivat aihetta (noin 2h). Pidämme välissä kahvitauon (hanke tarjoaa kahvit). Työpajan luento-osuudessa asiantuntija Johanna Janhonen (Piilotettu aarre) esittelee yleisimmät some-kanavat, käyttäjäryhmät ja kertoo, kuinka me suomalaiset käytämme somea. Lisäksi […]

Verkkonäkyvyyden parantaminen -työpaja

Maksuttomasta työpajasta saat käytännön tietoa siitä, mitä pitää ottaa huomioon verkkosivuja tehdessä, mitä vaihtoehtoja niiden tekemiseen on olemassa ja millaiset ovat hyvät verkkosivut. Lisäksi opit, miten voit parantaa yrityksesi verkkonäkyvyyttä. Työpaja koostuu asiantuntijaluennosta (noin 2 h) ja työpajaosuudesta, jossa osallistujat itse pohtivat aihetta (noin 2h). Pidämme välissä kahvitauon (hanke tarjoaa kahvit). Asiantuntija Antti Leino (Zeeland) […]

Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Takaisin ylös