Avainsana: markkinointi

Meillä on vientiä! – kansainvälistymistä verkostoyhteistyöllä: Työpaja ja opintomatka Keski-Suomeen/Pirkanmaalle

Minkälaisia kokemuksia ja tuloksia elintarvikealan yrittäjät ovat saaneet Internationale Grüne Woche –messuilta? Mitä mahdollisuuksia kansainväliset markkinat antavat ja miten ekologisuus osoitetaan suomalaisen ruoan yhtenä menestystekijänä? Tervetuloa vierailemaan aktiivisissa yrityksissämme, kuulemaan, keskustelemaan ja ennen kaikkea verkostoitumaan elintarvikealan yrittäjien ja kehittäjäorganisaatioiden kanssa! Vientivalmiuksien kehittäminen Saksan markkinoille – Grüne Woche 2019 -kokemukset julkaistaan hankkeemme päätöstyöpajassa 26.9.2019. Kokemukset on […]

Vientityöpaja 5: Verkostot vauhdittajana kasvussa ja kansainvälistymisessä

Tervetuloa oppimaan verkostojen merkityksestä liiketoiminnalle ja samalla pohtimaan, ovatko omat verkostosi kattavat tai hyödynnätkö niitä riittävästi liiketoimintasi kasvussa ja kannattavuudessa. Tiedätkö, mitä palveluita Team Finland -verkostosta saat kansainvälistymiseen? Kouluttajina toimivat Fennopromo Oy:ltä Eeva-Liisa Lilja ja Keski-Suomen Team Finland -tiimistä Jouni Hynynen. Eeva-Liisa Lilja toteuttaa koulutusta varten omassa verkostossaan haastattelukierroksen elintarvikealan yrittäjille heidän tavastaan verkostoitua ja […]

Vientityöpaja 4: Kohderyhmälle suunnattu markkinointiviestintä ja brändin rakentaminen

Tervetuloa perehtymään markkinointiviestintään ja brändin rakentamiseen Jyväskylässä to 21.2. Mitä tulee huomioida markkinointiviestinnässä ja brändäyksessä, mitä voi olla out of box-ajattelu asiakkaan tuotetestauksessa, sekä mistä ja miten etsitään sopivia partnereita? Käytännönläheiset ja positiivista palautetta saaneet asiantuntijat Annaleena Hakatie ja Annika Mäyrä Verso Finland Oy:ltä sekä mm. Grüne Woche 2019 –messuille valmistautuneita yritysryhmiä valmentanut Vientikoutsi Mari Lappi-Kaipio […]

Vientityöpaja 3: Asiakaslähtöinen tuotekehitys ja kohderyhmälähtöinen pakkaussuunnittelu

Mitä vaaditaan myyvän pakkauksen suunnittelulta? Onko globaaleilla ja lokaaleilla markkinoilla eroa, kun viestit tuotteestasi kuluttajalle? Käytännönläheiset asiantuntijat Annaleena Hakatie ja Annika Mäyrä Verso Finland Oy:ltä perehdyttävät meidät asiakaslähtöiseen tuotekehitykseen ja kohderyhmälähtöiseen pakkaussuunnitteluun. Ohjelma 13.15 Kahvit ja suolaista purtavaa 13.30 Tervetuloa! Sanna Ojala, Jyväskylän ammattikorkeakoulu 13.40 Asiakaslähtöinen tuotekehitys ja kohderyhmälähtöinen pakkaussuunnittelu, Annaleena Hakatie ja Annika Mäyrä […]

Maksullinen Facebook-mainonta -työpaja

Yritys voi maksullisen Facebook-mainonnan avulla tavoittaa uusia asiakkaita. Kohdentamalla mainontaa tavoitat juuri oikeat asiakkaat. Työpaja koostuu asiantuntijaluennosta (noin 2 h) ja työpajaosuudesta, jossa osallistujat itse pohtivat aihetta (noin 2h). Pidämme välissä kahvitauon (hanke tarjoaa kahvit). Asiantuntija Sanna Virtanen (Flumenia Oy) kertoo, kuinka Faceboook mainoskampanja rakennetaan, millaisia erilaisia mainoksia voidaan tehdä, kuinka tavoitat oikeat asiakkaat, miten […]

Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Takaisin ylös