Avainsana: digimarkkinointi

Sosiaalisen median hyödyntäminen markkinoinnissa -työpaja Uuraisilla

Osaatko käyttää somea tehokkaasti markkinoinnissa? Saatko asiakkaasi sitoutumaan somen avulla? Joko olet hyödyntänyt somea tuotekehityksessä? Sosiaalista mediaa voidaan hyödyntää eri tavoitteisiin pääsemiseksi. Sen avulla voidaan esimerkiksi: – kehittää uusia tuotteita tai palveluja – lisätä tunnettuutta – sitouttaa asiakkaita – kasvattaa vuorovaikutusta – parantaa asiakaspalvelua Työpajan asiantuntijana toimii Sanna Virtanen (FlowHouse Oy). Ilmoittautuminen on sulkeutuu 9.5.2017.   […]

Markkinointiin tehoa automaatiolla -työpaja Jämsässä

Mitä markkinoinnin automaatiolla voidaan saavuttaa? Miten tuloksia voidaan mitata? Mitä mahdolliselta alihankkijalta pitää vaatia? Ilmaisessa työpajassa osallistujat saavat vastauksia näihin kysymyksiin ja työpajan jälkeen osallistujat hahmottavat millaisia vaihtoehtoja heillä on valittavinaan ja mitä niiden hyödyntäminen käytännössä edellyttää. Muutaman viime vuoden aikana markkinoille on tullut teknologisia työkaluja, jotka sopivat hinnoittelumalliltaan myös pienemmille yrityksille, mutta tarjoavat lähes […]

Digimarkkinointi & verkkonäkyvyyden parantaminen -työpaja Konnevedellä

Ilmaisen työpajan aiheena on digimarkkinointi & verkkonäkyvyyden parantaminen – hyvien verkkosivujen perusteet ja hakukoneoptimointi. Millaiset ovat hyvät ja toimivat verkkosivut? Miten parannan yrityksen verkkonäkyvyyttä verkkosivujen ja hakukoneoptimoinnin avulla? Näihin ja muihin kysymyksiin kuulet asiantuntijan vastaukset työpajassa. Työpajassa käsitellään millaiset ovat hyvät verkkosivut, hakusanaoptimoinnin perusteita ja kuinka palveluntarjoaja kannattaa valita, jos hakusanaoptimointia ja verkkosivuja ei toteuta itse. […]

Yritysryhmähankkeilla lisämyyntiä – työpajat!

Sähköisestä markkinoinnista myyntiä! ja Vapaa-ajan matkustajista lisämyyntiä 2017-2019! – yritysryhmien esittelyt
Rahoituksesta kertomassa Risto Piesala ELY-keskuksesta
Ryhmien muodostaminen iltapäivän työpajoissa – Mitkä ovat myyntitavoitteeni yrittäjänä entä mitä tavoittelemme yritysryhmänä?

Digimarkkinointi ja -myyntikanavat työpaja Hankasalmella

Millaisia digimarkkinointikanavia sinä voisit hyödyntää? Sopisiko verkkokauppa myyntikanavaksesi? Ilmaisen digimarkkinointi ja -myyntikanavat työpajan keskiössä ovat erityisesti maaseututoimialan yritykset, mutta sisältö sopii myös muille yrityksille. Työpaja käsittelee verkkosivuja, sosiaalista mediaa ja verkkokauppaa. Kouluttajana toimii Sanna Virtanen (FlowHouse Oy). Esimerkkiyritykseksi paikalle tulee Ruokaa Suomesta -sivuston kehittäjä LähiPro. Tervetuloa mukaan! Ilmoittautuminen sulkeutuu 7.1.2017. Ilmoittaudu tästä linkistä.

Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Takaisin ylös